fbpx

Markkinointivinkit

Digimyksen yrittäjät Pekka ja Katri istuvat pöydän ääressä

Digimarkkinoinnin tehokkuus perustuu mittaamiseen ja optimointiin

Digimarkkinointi on edullista, tehokasta ja mahdollistaa näkyvyyden myös pienemmille yrityksille. Sen tehokkuus perustuu siihen, että seuraat, miten se toimii. Digimarkkinointi tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa laajempi yleisö pienemmällä budjetilla verrattuna perinteiseen markkinointiin. Digikanaviin tuotettu sisältö ja sijoitetut mainosrahat mahdollistavat tarkasti kohdennetun mainonnan, systemaattisen brändin rakentamisen ja suoran vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa. Digimarkkinointi ei […]

Digimarkkinoinnin tehokkuus perustuu mittaamiseen ja optimointiin Lue lisää »

Ostotunneli kuvituskuva

Koolla on vain vähän merkitystä, muoto ratkaisee

Mistä se nyt höpisee…? No ostosuppilosta tietenkin. Ostosuppilo, myyntisuppilo, myyntiputki, ostoputki, sales funnel… Monta nimeä, mutta näillä kaikilla tarkoitetaan samaan asiaa. Ostosuppilo on käsite, jolla pyritään ymmärtämään asiakkaan ostoprosessia ja oman markkinoinnin tehokkuutta ja laatua suhteessa siihen. Tiivistettynä ostosuppilomalli mittaa asiakashankinnan, markkinoinnin sisältöjen ja konversioon ohjaamisen toimivuutta. Miksi sinun tulisi ymmärtää mitä ostosuppilolla tarkoitetaan ja

Koolla on vain vähän merkitystä, muoto ratkaisee Lue lisää »

Digimys viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa markkinoinnin suunnitteluun

Viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa (ja motivaatiota) markkinoinnille.

Jos ihan rehellisiä ollaan, tuskailen itsekin tämän saman asian kanssa. Oman yrityksen markkinointiin ei tahdo löytyä aikaa, mikä on kieltämättä hiukan nurinkurista. Vuosien varrella olen ymmärtänyt, miten tärkeää on asettaa kirkkaita ja konkreettisia tavoitteita sekä oikeasti raivata aikaa niille asioille, joista haaveilee. Jos haluaa onnistua jossain asiassa, täytyy siihen sitoutua. Sitä täytyy TAHTOA. Hyvä esimerkki

Viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa (ja motivaatiota) markkinoinnille. Lue lisää »

Scroll to Top