Markkinointivinkit

Auringonnousu kuvattuna Puumalan Lieveden näköalapaikalta kesäisenä aamuyönä

Kesäkirje Digimykseltä – sisältää referenssejä

Toivottavasti kesä on alkanut mukavasti!  Meidän kesämme on ollut sopivasti täynnä hulinaa, se on kulunut töiden ja muuttolaatikoiden kantamisen merkeissä. Ehdimme myös pyörähtää viime viikonloppuna kannustamassa Saimaa Cycle Tourin 300 km pyöräilijöitä Puumalan Lietvedellä, josta tämän kirjoituksen auringonnousukuva on napattu. Loppuviikon vietämme muissa tunnelmissa hengitellen rauhallisesti sisään ja ulos. Katri suuntaa huomenna Utula Natureen nauttimaan […]

Kesäkirje Digimykseltä – sisältää referenssejä Read More »

Digimys Oy yrittäjät Pekka ja Katri katsovat puhelimen ruutua

Ilmaisia lounaita ei ole, mutta näkyvyyttä voi toden totta saada ihan ilmaiseksi

Eli miten markkinointia voi tehdä jopa nollabudjetilla? Miten pienyrittäjä voisi muka pärjätä huutokilpailussa isojen (jopa kansainvälisten jätti-) yritysten rinnalla…? Sellaisten, jotka käyttävät markkinointiin joka kuukausi saman verran rahaa, mitä itse tienaat koko vuodessa… Juttu on niin, että markkinointia voi todellakin tehdä ilman euronkaan sijoitusta ja silti kiilata isonkin kilpailijan edelle. Juju on siinä, ettei kannata

Ilmaisia lounaita ei ole, mutta näkyvyyttä voi toden totta saada ihan ilmaiseksi Read More »

Digimyksen yrittäjät Pekka ja Katri istuvat pöydän ääressä

Digimarkkinoinnin tehokkuus perustuu mittaamiseen ja optimointiin

Digimarkkinointi on edullista, tehokasta ja mahdollistaa näkyvyyden myös pienemmille yrityksille. Sen tehokkuus perustuu siihen, että seuraat, miten se toimii. Digimarkkinointi tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa laajempi yleisö pienemmällä budjetilla verrattuna perinteiseen markkinointiin. Digikanaviin tuotettu sisältö ja sijoitetut mainosrahat mahdollistavat tarkasti kohdennetun mainonnan, systemaattisen brändin rakentamisen ja suoran vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa. Digimarkkinointi ei

Digimarkkinoinnin tehokkuus perustuu mittaamiseen ja optimointiin Read More »

Ostotunneli kuvituskuva

Koolla on vain vähän merkitystä, muoto ratkaisee

Mistä se nyt höpisee…? No ostosuppilosta tietenkin. Ostosuppilo, myyntisuppilo, myyntiputki, ostoputki, sales funnel… Monta nimeä, mutta näillä kaikilla tarkoitetaan samaan asiaa. Ostosuppilo on käsite, jolla pyritään ymmärtämään asiakkaan ostoprosessia ja oman markkinoinnin tehokkuutta ja laatua suhteessa siihen. Tiivistettynä ostosuppilomalli mittaa asiakashankinnan, markkinoinnin sisältöjen ja konversioon ohjaamisen toimivuutta. Miksi sinun tulisi ymmärtää mitä ostosuppilolla tarkoitetaan ja

Koolla on vain vähän merkitystä, muoto ratkaisee Read More »

Digimys viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa markkinoinnin suunnitteluun

Viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa (ja motivaatiota) markkinoinnille.

Jos ihan rehellisiä ollaan, tuskailen itsekin tämän saman asian kanssa. Oman yrityksen markkinointiin ei tahdo löytyä aikaa, mikä on kieltämättä hiukan nurinkurista. Vuosien varrella olen ymmärtänyt, miten tärkeää on asettaa kirkkaita ja konkreettisia tavoitteita sekä oikeasti raivata aikaa niille asioille, joista haaveilee. Jos haluaa onnistua jossain asiassa, täytyy siihen sitoutua. Sitä täytyy TAHTOA. Hyvä esimerkki

Viisi vinkkiä, joiden avulla löydät aikaa (ja motivaatiota) markkinoinnille. Read More »

Scroll to Top